Arena este de tip outdoor, în natură, fară prea multă vegetație care să obstrucționeze proiectilele trase. Obstacolele sunt atat de înățimi medii cât și de înălțimi mici, acest lucru făcând jocul să fie interactiv și plin de “pericole” la tot pasul 🙂 . Am reușit și să creăm un obstacol gigant, un zid lung de 30 de metri și inalt de 2,2m care face trecerea dintr-o bază în alta, bineînțeles, cu propriile lui obstacole, ce trebuie păzit de către fiecare echipă în parte, altfel jucătorii riscă să fie surprinși de către echipa adversă.

Amplasarea obstacolelor

Am încercat ca fiecare obstacol să fie creat după principiul: “un punct forte, un punct slab” bineînțeles cu mici excepții pe care le veți descoperi singuri, doar jucând 🙂 .

De asemenea, la construirea arenei, am luat in calcul faptul ca jucătorii doresc cât mai multă acțiune directă, lupte de 1 versus 1, ambuscade și multe alte scenarii pe care le explicăm cu drag fiecărei echipe in parte, pentru a putea avea parte de cât mai multă distracție.

 

Mult timp am încercat sa găsim soluția ideală pentru arenă, sa facem amplasarea corectă a obstacolelor și așa mai departe dar am realizat faptul că trebuie sa fim flexibili iar până în momentul de față am modificat și creat noi obstacole și obiective, pe baza recomandărilor date de către jucători. Cel mai important lucru pentru noi este ca jucătorii să fie satisfăcuți la finalul jocului iar tocmai din acest motiv, continuăm să schimbăm și să imbunătățim experiența acestora.

Oamenii care luptă pot pierde. Oamenii care nu luptă au pierdut deja.
Bertolt Brecht

Join the discussion